
Webinar
Business Portal
Affärssystem
Inspelat webinar om OBP
Öppna de digitala kanalerna till kund och leverantör genom Orango...
Öppna de digitala kanalerna till kund och leverantör genom Orango Business Portal. Portalen är en webblösning som skapar en gemensam kontaktyta till dina kunder och leverantörer. I portalen hanteras all kommunikation och administration kring order och leveranser vilket effektiviserar processen för alla inblandade.
I denna ROI-kalkyl kan du räkna ut din årliga besparing och hur snabb din ROI (return on investment) är.
Trots ökad digitalisering av våra administrativa flöden upplever många företag att den förväntade effektivisering uteblir. Så fort minsta lilla avvikelse uppstår faller vi tillbaka i gamla hjulspår och skickar mail och ringer samtal för att lösa problemet. Det blir snabbt en tungrodd administration med dålig spårbarhet. Känner du igen dig? Då är Orango Business Portal något för din verksamhet.
En automatiserad inköpsprocess frigör tid från administration till mer långsiktigt och strategiskt arbete.
Orango Business Portal riktar sig till företag där kunderna inte har behov av e-handel. Kunden administrerar ordrar i sitt eget inköpssystem och är inte intresserade av att dubbelregistrera beställningen i en e-handel.
Portalen integreras med inköpssystem och affärssystem och automatiserar orderläggningsprocessen. All kommunikation sker direkt i portalen.
Inköpsavdelningen får full kontroll på ordrar, minskar sin administration och kan istället lägga tid på att effektivisera löpande processer och strategiska frågor. Funktionerna i portalen täcker in:
Vill du veta mer så fyll i formuläret eller kontakta mig direkt!