Leverantörsportalen

Leverantörsportalen är en lösning som ger dig en gemensam kontaktyta med dina leverantörer. Där hanteras all kommunikation kring inköp vilket effektiviserar inköpsprocessen.

I portalen ser leverantören all orderinformation, kan bekräfta och avisera ordrar, få tillgång till dokument med mera.

Integration mot befintligt affärssystem

Lösningen integreras mot ditt befintliga affärssystem och hjälper dig att:

  • Kommunicera
  • Kvalitetssäkra
  • Effektivisera

Läs mer här!

Med vår ROI-kalkyl kan du använda din verksamhetsspecifika information för att räkna ut hur mycket tid du skulle kunna spara med Leverantörsportalen.

Ange dina kontaktuppgifter för att ladda ner filen.

Kontakta mig för mer information om Leverantörsportalen!

Kontaktperson

Christer Wombell
Christer Wombell
Telefonnummer: 0702-26 36 45

Genom att skicka formuläret samtycker du till vår Privacy Policy.