Affärssystem till fastpris för tillväxtföretag

Asset 1

Har du växt ur ditt system och är fast i manuella rutiner? Med vår paketlösning för Dynamics 365 Business Central får du ett skalbart affärssystem snabbt på plats till ett fast pris. Vi är med dig hela vägen med workshop, utbildning, datamigrering, säkerställande av processer och stöd vid driftstart.

Vad är det som hindrar din tillväxt?

Orango Easy Star top

Utdragna månadsbokslut

Har du inte tid att fokusera på annat viktigt för att bokslutet tar all din tid?

Olika informationskällor

Måste du hämta information från olika ställen och lägga in den manuellt?

Inga integrationer

Saknas det möjligheter att länka samman andra delar i organisationen med affärssystemet?

Kasta inte bort pengar på system som inte håller

Sitter du fast med ett otillräckligt system som hindrar din tillväxt? Att byta affärs- och ekonomisystem behöver inte vara den tidskrävande processen med oberäkneliga kostnader som ofta är oron för företag som behöver fokusera på sin verksamhet. Implementationspaket EasyStar ger dig ett komplett affärssystem snabbt på plats till en fast kostnad.

Frigör tid till det du egentligen behöver göra

Istället för att lägga för mycket tid på omständliga manuella processer för bokslutet eller rapporteringen kan du enkelt digitalisera arbetet med ett affärssystem som Business Central. När du har allt du behöver samlat i ett system behöver du inte längre flytta data för hand mellan olika excelark i utdragna bokslut. Istället får du tid att fokusera på analys, strategi och allt annat viktigt som annars måste vänta tills rapporterna är klara.

Direkt efter implementeringen gjorde vi vårt snabbaste bokslut någonsin!

Nick Mendola, interim CFO på Meds
EasyStar affärssystem för tillväxtföretag

Allt du behöver av ett affärssystem

I EasyStar har vi paketerat ett av marknadens ledande affärssystem för tillväxtföretag, Microsoft Dynamics 365 Business Central. Implementationspaketet är anpassat för dig som har ett företag i tillväxt och innehåller allt du behöver av ett affärs- och ekonomisystem.

Efterhand som verksamhetens behov ökar kan systemet enkelt växlas upp. Affärssystemet körs som en molnbaserad lösning via Microsoft Azure SaaS där uppdateringar av systemet sköts per automatik.

Vårt implementationspaket EasyStar bygger på en effektiv och välbeprövad leverans av Business Central på 8 veckor. I paketeringen har vi utgått från handelns standardprocesser och tagit fram färdiga lösningar som möter branschens unika behov.

  • Allt du behöver i ett affärssystem till ett fast pris
  • Branschstandard anpassad efter organisationens behov
  • Börja enkelt och växla upp när behoven ökar
  • Välbeprövad och tydlig implementationsmetodik
  • Gedigen utbildning inom inköp, försäljning, lager och ekonomi

Utöver vårt grundpaket EasyStar kan du lägga till paket för utökad funktionalitet inom handel och ekonomi vid behov.

En leverantör som är med hela vägen

Tillsammans upprättar vi en tidsplan för utbildning, implementering och driftstart. Därefter är vi med er hela vägen och ser till att tidsplanen håller, samt att allt är redo hos er när systemet väl ska börja användas på riktigt. Vi hjälper dig med alla tekniska delar som installation av Dynamics 365 Business Central, parametersättningar och mallar för datamigrering.

För att säkerställa att ni får det ni behöver genomför vi dessutom workshops om systemhantering inom respektive modul i Business Central. Och för bästa möjliga förutsättningar under hela projektet krävs det såklart även engagemang hos er som kund.

Nytt affärssystem i 6 steg

  • Inledande analys

  • Grundutbildning

  • Datamigrering

  • Workshops

    Ekonomi, inköp, försäljning, lager

  • Säkerställa flöden

  • Driftstartsstöd

Vi har gått från en omsättning på 0 kronor i juni, till att fem månader senare omsätta över fyra miljoner per månad.

Hasan Akay, delägare Gastropartner

.

Easy Star processen cut

Implementationspaket EasyStar

Heltäckande implementation av Dynamics 365 Business Central steg-för-steg. Komplett med grundutbildning, datamigrering, workshops, säkerställande av processer och slutligen stöd vid driftstart – alltihop till ett fast pris. Fast pris: 169 000 kr

EasyStar tillägg & utökad funktionalitet

Tillägg: Fri support

Med vårt samarbetsavtal får du tillgång till vår seniora supportavdelning som hjälper dig att komma rätt med supportärenden. Du får även tillgång till vår kundportal. Pris: från 1 600kr

EasyStar tillläggsappar

Tillägg: Elektronisk fakturahantering

ExFlow Business Central är en certifierad tilläggsmodul för elektronisk fakturahantering i BC. Till skillnad från många andra lösningar kräver ExFlow ingen integration. Pris: från 47 500 kr

Tillägg: System för frakt- och transportadministration

LogTrade erbjuder molnbaserat system för heltäckande transportadministration vilket ger dig möjlighet att hantera många kunder och stora volymer på ett lätt sätt. Pris: från 35 000 kr

Tillägg: Business Intelligence & dataanalys

Power BI är ett verktyg för analys från Microsoft för att hämta in, bearbeta, visualisera och tillgängliggöra information. Med färdiga rapporter integrerade i Business Central. Pris: från 10 000 kr

Tillägg: Utgående fakturor och EDI-koppling

Golden EDI erbjuder en flexibel lösning för att hantera utgående fakturor som säkerställer att alla mottagare får sina fakturor i rätt format som t.ex. SVEFAKT eller Peppol. Pris: från 35 000 kr

Nyfiken på att veta mer?

Fyll i formuläret så berättar jag gärna mer om hur Orango kan hjälpa dig att framtidssäkra din verksamhet med EasyStar!

Kontaktperson

Medarbetare Mikael Mansson
Mikael Månsson
Telefonnummer: 0709-32 50 77

Genom att skicka formuläret samtycker du till vår Privacy Policy.