EasyIntegrate – integrationslösning för Business Central till låg månadskostnad

Är det behovet av integration som hindrar din tillväxt? Med EasyIntegrate får du en paketlösning som kopplar samman dina processer med affärssystemet Dynamics 365 Business Central, utan att störa standardinställningarna. En snabbt implementerad lösning till låg månadsavgift som hjälper din verksamhet att fortsätta växa, helt enkelt.

Vad är EasyIntegrate?

EasyIntegrate är ett ramverk som underlättar för integration mot Business Central, som på kort tid kan implementeras efter dina säljflöden. Lösningen adderar fält i affärssystemet för att anpassas mot E-handel, EDI, orderflöden för försäljning, inköp och lager. Dessutom tillkommer funktioner för att snabbt kunna förmedla till andra parter om färdighanterade ordrar, lagersaldojusteringar, samt in- och utleveranser.

Färdig mot lagersystem och e-handelsplattformar

I den här paketlösningen finns vår samlade branschkunskap från många års integrationer för bl.a. webbshop och tredjeparts-lager (3PL). Ramverket är färdigt att användas mot plattformar som Ongoing, Jetshop och Magento.

Spara tid och kostnader

Med en färdig lösning som EasyIntegrate slipper du utveckla en egen integrationslösning till ditt affärssystem. Det sparar dig både tid och höga engångskostnader. Vårt ramverk stör inte standardinstallationen av Business Central, utan adderar enbart till funktioner anpassade för dina behov. Det gör lösningen driftsäker för affärssystemet och förhindrar inte Microsofts regelbundna uppdateringar.

Vi löser det åt dig!

Luta dig tillbaka och låt oss sköta det tekniska arbetet. Våra erfarna konsulter hjälper dig hela vägen med personlig kontakt från behovsanalys, till implementering och utbildning.

Vill du veta mer om EasyIntegrate?

Kontakta mig så hjälper jag dig!

Kontaktperson

Medarbetare Mikael Mansson
Mikael Månsson
Telefonnummer: 0709-32 50 77

Genom att skicka formuläret samtycker du till vår Privacy Policy.