Support- och förvaltningsorganisation skapad för Enterprise

Karin Stoltz Lowrez
Karin Stoltz, ny Key Account Manager för Enterprise

Orangos Enterprise-avdelning (med kunder inom Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations samt AX) har under våren startat upp en dedikerad support- och förvaltningsorganisation.

Vi kan nu erbjuda våra kunder separata supportavtal som ger en tryggare vardag och tillgång till en support som alltid är bemannad under arbetstid, 8-17 måndag-fredag.

Karin Stoltz, som började på Orango under våren, kommer att vara spindeln i nätet inom support och förvaltning. Hon har titeln Key Account Manager och kommer att arbeta operativt med att planera leveranser av systemförbättringar och servicefönster på årlig basis.

– I min roll som KAM är jag er första kontaktyta vid övergripande funderingar och frågor. Tillsammans med er kommer jag att titta på era behov på såväl kort som lång sikt. På så vis kan vi strategiskt planera in förbättringar av befintlig lösning men också gemensamt rita den långsiktiga kartan över vart ni vill med er ERP-lösning, säger Karin Stoltz.

För oss på Orango är det viktigt att varje enskild kund får en så stor pay-off av sin ERP-investering som bara är möjligt. Vi vill bidra till att kundens verksamhet fungerar så effektivt och rationellt som möjligt.

– Jag vill att Orango är den självklara partnern när ni utvecklar er verksamhet. Jag vill föra framtidsdiskussioner som inte är systemfokuserade utan bygger på vart kundens verksamhet är på väg så att vi som leverantör kan stödja och vägleda kunden längs hela resan, avslutar Karin.