GRATIS GUIDE: Så använder du Inbound Marketing för din e-handel

Hur du möter kunden på varje steg genom resan före, under och efter köp.

Många företag fokuserar på nykundsförvärv istället för att se över kundresan i sin helhet. De marknadsförare som arbetar långsiktigt med sina kundrelationer uppnår större ROI på sina insatser än de som hela tiden jagar nya kunder.

Inbound marketing är en metod för dig som marknadsförare som vill fördjupa dina kundrelationer och istället för att övertyga dina kunder vill hjälpa dem komma till ett beslut.

Guide Inbound Marketing for ehandel

För e-handel finns det nästan en oändlig potential för att skapa innehåll runt din produkt och hur din målgrupp köper den. Vår guide kommer ge dig specifika exempel hur du kan använda inbound marketing i varje fas av köpresan och kundens livscykel för att bygga varaktiga B2B-relationer och öka din e-handel.

I guiden kan du läsa om:

  • köpresans olika faser
  • hur inbound marketing kan användas i olika steg av köpresan
  • optimering och mätning genom marketing automation och SEOs.

Så använder du Inbound Marketing för e-handel

Ladda ned guiden gratis idag!

Syns det inget formulär för nedladdning precis ovanför denna textrad? Klicka då här!

Frågor?

Undrar du något om guiden eller om vårt e-handelserbjudande? Kontakta mig!

Arvid Josefsson
Arvid Josefsson
Telefonnummer: 0734-33 88 53