EasyStar ERP System—A Package Solution that Supports Growth

Nytt affärssystem på 8 veckor

Med implementationspaketet EasyStar erbjuder vi en heltäckande steg-för-steg-implementation av Microsoft Dynamics 365 Business Central. Från grundutbildning, datamigrering, workshops, säkerställande av processer och slutligen stöd vid driftstart – allt till ett fast, budgeterbart pris.

EasyStar is a package solution for those of you in the trade or wholesale industry who want to have full control over your affairs but at a fixed budgetable price.

The EasyStar package comes with Microsoft Dynamics 365 Business Central, one of the leading ERP systems for growing companies, and our great knowledge of the trade and wholesale industries. When putting the EasyStar package together, we started with the standard processes in the trade industry and developed ready solutions to meet its unique needs.

  • All you need not more at a fixed cost
  • Industry standards customized to meet the needs of the organization
  • Start simple and scale up when the needs increase
  • Tried and tested implementation method

The fixed monthly cost also includes customer support and a subscription to the new version of Business Central.

En heltäckande steg-för-steg implementation

I alla EasyStar-projekt arbetar vi utifrån en genomarbetad projektmetodik. Vi hjälper dig steg-för-steg från behovsanalys och grundutbildning till startklar systemlösning. Checklistor, metodstöd och tydliga interna överlämningar gör att du kan vara trygg att allt löper som planerat, på överenskommen tid och budget. Du och ditt team får även omfattande utbildning via länk- från grundutbildning, till inriktad utbildning inom inköp, försäljning, ekonomi och lager.

Snabbare implementering utan specialanpassningar

När Gastropartner skulle byta affärssystem var det allra viktigaste att verksamheten skulle kunna sätta igång så fort som möjligt och därför var det en stor fördel att börja i ett helt nytt system, utan tekniskt ”bagage” med data och statistik som behövde överföras. Med bara sex månader till att Gastropartner skulle lansera sin verksamhet skulle systemet komma på plats. Valet föll på EasyStar-uppsättningen av Business Central med standardflöden. En uppsättning som visat sig särskilt gynnsam för företag som börjar från scratch och där man i hög grad kan dra nytta av best practice.

Vi har gått från en omsättning på 0 kronor i juni, till att fem månader senare omsätta över fyra miljoner per månad.

Hasan Akay, delägare Gastropartner

With every EasyStar project, we follow a tried and tested project method. We help you every step of the way, from the needs analysis until the system solution is fully set up. Checklists, methodological support, and thorough internal handovers mean you can rest assured that everything will run as planned, according to the agreed-upon schedule and budget.

EasyStar tilläggspaket

Adult blond blur 1509426

Implementationspaket EasyStar

Fastpris: 169 000 kr

EasyStar: tillägg & mer funktionalitet

Tillval: Fri support

Pris: från 14 995kr

EasyStar tillläggsappar

Tillval: Elektronisk fakturahantering

ExFlow Business Central är en certifierad tilläggsmodul för elektronisk fakturahantering. Till skillnad från många andra lösningar krävs ingen integration.

Tillval: System för frakt- och transportadministration

LogTrade erbjuder ett molnbaserat system för transportadministration vilket gör det möjligt att hantera många kunder och stora volymer på ett enkelt sätt.

Tillval: Business Intelligence & dataanalys

Power BI är ett analysverktyg från Microsoft för att hämta in, bearbeta, visualisera och tillgängliggöra information. Vår paketering Power BI GO! innehåller färdiga rapporter för Business Central.

Tillval: Utgående fakturor och EDI

Golden EDI erbjuder en flexibel lösning för att hantera utgående fakturor vilket säkerställer att mottagaren får fakturorna i det format som de ställer krav på, exempelvis SVEFAKT eller Peppol.

Lär dig mer om Business Central

Nyfiken på att veta mer?

Fyll i formuläret så berättar jag gärna mer om hur Orango kan hjälpa dig att framtidssäkra din verksamhet med EasyStar!

Contact person

Medarbetare Mikael Mansson
Mikael Månsson
Telefonnummer: 0709-32 50 77

By submitting this form you agree to our Privacy Policy.