EasyStar - paketerad kunskap som låter dig börja smått och växa stort

EasyStar är en paketerad affärssystemlösning för dig inom handel och grossistverksamhet som vill ha full koll på dina affärer - till ett fast, budgeterbart pris. 

I EasyStar har vi paketerat ett av marknadens ledande affärssystem för tillväxtföretag, Microsoft Dynamics NAV, tillsammans med vårt kunnande inom handel och grossistverksamhet. I paketeringen har vi utgått från handelns standardprocesser och tagit fram färdiga lösningar som möter branschens unika behov. 

  • Allt du behöver, inte mer, till ett fast pris
  • Branschstandard anpassad efter organisationens behov
  • Börja i liten skala - väx snabbt
  • Beprövad implementationsmetodik med erfarna konsulter

I den fasta månadsavgiften får du dessutom möjlighet till support och prenumeration på den nya versionen av Dynamics NAV. 

Skalbart och säkert med allt i molnet

Byta affärssystem är kanske någonting du gör varje eller vartannat år i bästa fall. Men vi gör det varje dag. Med EasyStar går det utmärkt att börja i mindre skala, för att sedan växla upp när era behov förändras. Du framtidssäkrar helt enkelt din verksamhet när du investerar i EasyStar.  

Med alla tjänster i molnet är det lätt att skala upp lösningen allt eftersom ditt företag fortsätter att växa. Säker uppbackning av alla data gör att du kan sova gott om nätterna.

Egentligen köpte vi NAV väldigt tidigt, och kanske var vi för små då. Men det positiva är att vi från början haft ett system som vi har kunnat växa i och som har löst våra problem på vägen, så satsningen gick hem. När affärsprocesser blir mer och mer komplexa fixar NAV det.

Richard Liinamo, IT, försäljning och logistik på Furniturebox

Vältestade implementationsprocesser

I alla EasyStar-projekt arbetar vi utifrån en genomarbetad projektmetodik. Vi hjälper dig steg-för-steg från behovsanalys till färdig systemlösning. Checklistor, metodstöd och tydliga interna överlämningar gör att du kan vara trygg att allt löper som planerat, på överenskommen tid och budget.

Betala för det du behöver – inte mer

Med EasyStar betalar du för den funktionalitet du behöver, inte mer. Välbeprövade leveransmodeller gör att vi kan vi ge dig ett fast pris för hela grundimplementationen. Sen kan du komplettera lösningen med väl utvalda tilläggsmoduler för till exempel lagersystem, avtalshantering eller e-handel. 

En månadsvis licenskostnad för affärssystemet och möjligheten att köpa till support i form av en timbank gör det enkelt att budgetera för löpande systemkostnader.

Nyfiken på att veta mer?

Fyll i formuläret så berättar jag gärna mer om hur Orango kan hjälpa dig att framtidssäkra din verksamhet med EasyStar!

Kontaktperson

Medarbetare Mikael Mansson
Mikael Månsson
Telefonnummer: 0709-32 50 77

Genom att skicka formuläret samtycker du till vår Privacy Policy.